Zwroty i reklamacje

Zwroty:  
Klient może zwrócić towar w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki. 
Aby złożyć zwrot, produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

Do wykonania zwrotu niezbędne jest przesłanie przez Klienta uzupełnionego formularza zwrotu e-mailem na adres [email protected] i zadzwonić do firmy pod numer + (48 45) 956-88-55. Menedżer firmy sprawdzi formularz i uzgodni z Klientem zwrot towaru.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Środki za zamówienie zwracane są w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej, w taki sam sposób jaki Klient opłacił zamówienie

Kliknij, aby pobrać formularz zwrotu.
 
Reklamacje: 
Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku wad produktu. 
Reklamacja nie obejmuje sytuacji, które wynikają z nieprawidłowego użytkowania lub przygotowania preparatu. Zalecamy zawsze zapoznanie się z instrukcją obsługi, naszymi zaleceniami dotyczącymi użytkowania produktu oraz rekomendacjami dotyczącymi dodatkowego sprzętu zabiegowego (np.odpowiedni rozmiar igły)

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Państwa reklamację, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi, bądź przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady e-mailem na adres [email protected] 

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą w celu uzupełnienia informacji.

W zależności od sytuacji, możemy zaproponować naprawę, wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.

Kliknij, aby pobrać formularz reklamacyjny.